När jag kom fram till slut!

Jag tog mig ju dit trots allt, måstet säga att de var bland de roligaste jag gjort i hela mitt liv?
Kunde dra på hur mycket som helst, bara känna g krafterna trycka dig bakåt i stolen. Underbar känsla!
De gick riktigt bra för mig, finns inte så mycket att säga förutom att jag var kungen?
haha nej men eller ja typ, käkade mat där för 50 kr, köttbullar och potatis, ganska onödigt vetande men kan ju säga att de var de erbjudandet eller inget.
Måste bara skryta med att jag gjorde några riktigt feta svarta linjer efter min racerkörning. Nog om den!

Kom hem vid 3 och la mig dirr i shorts på en filt ute för att pressa på litet brunfärg, höll nästan på att somna men Måns ringde just innan.
Vi drog på gymmet och tränade ett tungt måndagspass som kändes riktigt bra!
det blev följande:

Triceps (stenhårt)
Bröst
Axlar
Mage

Det ser kanske inte så mycket ut men bara bröst och triceps tog typ 75 min om inte mer!

Måste bara visa en bild på bilen!
Audi TT , ny som fan 250 hk! Det är att åka med kan jag lova <3

Kommentarer
Postat av: Lovjo

får du inte hjälp med det kan jag alltid hjälpa till=D

fixade roins för någon dag sen; www.lopin.blogg.se

han ble då nöjd iaf ;) haha

2009-05-19 @ 01:30:12
URL: http://lovisajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0