Träffen på trafikskolan 07.30!

hehe de var ju lite komiskt att jag somnade kring 5 tiden och hade ställt väckarklockan på 06.30 & 06.32.
Tänkte gå upp i lugn och ro och ta en skön dusch så jag skulle komma igång lite.
Hur som helst såhär gick de med det.

RING RING (mobilen ringer)
Första tanken var, vem fan ringer före halv 7! sjuk människa.
-Hallå?
-Hej är det Tim?
-Ja?
-Skulle inte du vara på körskolan halv 8?

-Jo de skulle jag väll? Hurså?
-Klockan är över halv 8. (jag kollar på klockan) 07.33!
-Men vafan är du seriös ?
-Ja, kan du komma hit nu?
-Det hinner jag aldrig.
-Okej men vars bor du? Anderstorp eller? Skiftesgatan?
-Ja de gör jag.
-Okej är du klar nu? Vi hämtar upp dig på parkeringen.
-(jag som inte ens är vaken säger ja visst sen säger vi hejdå)

Jag får sjuk panik och springer in på toaletten, märkte att jag hade sovit med shortsen på så jag hinner inte byta, sliter på mig ett par sockar samtidigt som jag tar på mig första bästa tshirten med tandborsten i mun.
Jag är klar på 1 minut ungefär, löper ut på parkeringen och där kommer skjutsen!
Perfekt timing och jag fick lite sovmorgon!


Kommentarer
Postat av: LOVJO!!!!!!!!!!!

sjukt härligt inlägg :D



tack detsamma ;) insåg att vi hade typ samma färgskala :) men jag funderar på att ändra nu då det är sommar snart... får se vad det blir ;D

2009-05-18 @ 19:55:05
URL: http://lovisajo.blogg.se/
Postat av: Foki

svar: tack så jättemkt för den fina komplimangen! hihi super glad blir jag :)



Ha en fin kväll!

Kramar från Foki :)

2009-05-18 @ 21:01:08
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: mica

hahha sjukt, antagligen försover du dej

2009-05-18 @ 21:27:15
URL: http://hejmicas.blogg.se/
Postat av: Lovjo

enligt mig är den då sjukt clean! :D

enda är väl att man skulle kunna göra texten aningen mörkare, men annars är den hur härlig som helst!=D

2009-05-18 @ 21:33:44
URL: http://lovisajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0