Skönaste dagen på länge!

Följ min blogg med bloglovin
Kanske inte om man tänker på hur vädret är, men ändå? Somnade till en film i natt, så skönt.
Vaknade av väckaren klockan 10, snoozade 6-7 gånger till klockan blev efter 11. Jag började 25 över 11 TRODDE JAG!
Kom till skolan men de va typ ingen där från min klass, jahapp tänkte jag?  Fick då veta att engelskan var inställd!
Så gick i lugn och ro och käkade, de gick äta men finns godare.
Sen hade jag samhälls kunskap i typ 90 min eller nått sånt.
Kom precis hem och la mig i sängen, men de blir inte länge till kan jag säga, ska dra till gymmet med Måns.
Blir liknande idag! :)
*Bröst
*Triceps
*Vingar
*Mage


Efter de är jag  nog rätt slut så då ska jag dra till Emma, vad vi ska göra vet jag inte ;)  MASSAGE :D ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0