seeeg i kroppen

Som sagt, jag drog och gymmade, De gick riktigt bra för Måns, men måste erkänna att jag kände mig ganska seg i kroppen idag. Kan ha varit för att jag inte gymmat sen i fredags! Men det har ju inte han heller, om han inte tjuvtränat den yngeln!
Körde iallafall nästan de jag sa, triceps, bröst, mage och axlar! Måste fan tagga till beachen 09!
Efter vi hade gymmat drog han hem och för mig bar de av till Subway med mina inlines, Emmas mamma bjöd oss på en Subway macka, det tackar jag för :)
Tuggade i oss mackan, kakan och svalde colan rätt snabbt, sen drog vi hem till Emma, vi chillade, de vi är bäst på! Lyckades snyllta till mig massage som jag skrev i förra inlägget. 5 min dock, men de var soft.
Vi såg ett avsnitt One Tree Hill, efter de var magen sugen på mat igen så gjorde några mumsiga mackor osv.
Har inte hunnit med så mycket mer än, vi såg 2 avsnitt One Tree Hill till, eller iallafall jag, hon somnade efter några minuter av andra avsnittet?
Ska hitta på något kul nu, vad vet jag inte men vi märker väll. Har sovmorgon imorrn till 9.00!
Anyway, natti natti!



Kan meddela att de där är ungefär så seg jag såg ut på gymmet idag!
Mer seriöst imorgon, I promise! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0