Nattinlägg

Kan inte sova, gårdagen var en riktig deg dag, vaknade kring 2 och efter de gick jag och Emma ut och pressa i solen i någon timme, ska bli kolsvart.
Såg några avsnitt One Tree Hill och käkade middag.
Det var den söndagen? HAHA

Som sagt, kan inte somna tyvär. Ska upp halv fucking 7 och duscha och göra mig klar för HALKEN!
Hur de kommer att gå med 2 timmars sömn återstår att se.
Såg klart en film,  stängde ner allt men kunde inte somna.
Tog upp datorn igen och läste några bloggar och snacka med Mica, de va soft men jag kommer vara som en ZOMBIE imorgon.
Ladda in några nya låtar på iPoden föressten, Eminems nya album, hittade några sköna låtar som jag ska geeka nu hade jag tänkt, puss älskar er fåtal läsare. Hoppas ni blir mer, annars går jag i konkurs.

Kommentarer
Postat av: alma

haha! det tror jag inte det minsta på hörrudu!

2009-05-18 @ 08:57:18
URL: http://almatrefargad.blogspot.com
Postat av: LOVJO!!!!!!!!!!!

Hur gick halken? :)

Du skriver förresten så att man fastnar då man läser. Fortsätt så! :)

2009-05-18 @ 15:58:45
URL: http://lovisajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0