i'm alive

Kan ju berätta vilken dag de har varit? Eller nej! Måste börja från igår, gjorde inte ett skit, hade slarvat bort nycklarna, hem nyckeln och även cykelnyckeln...
Trodde , eller var nästan säker på att dom var hos farsan! Så drog till skehamn och sov, men inte var nycklarna där?
Så när jag idag skulle hem efter skolan tog jag mig inte in, (hade tshirt bara) så då drog jag på mig inlines ner till stan, försökte få tiden att gå..
Så jag drog till körskolan, satt å plugga nån skit i en timme ungefär, jag drog från skolan kring kvart i 3.
Så jag fick tiden att gå! Men sen dog ju mobilen där kring 5 tiden? Roligt de var nudå, mötte nåra homies och käkade på frasses, grymt gott , men slöseri med pengar.
Lyckades få tag i min syrra, som just var påväg till andra frasses, tog mina inlines å rullade dit, seg var hon.. Väntade en kvart typ.
Sen när hon hade gjort sitt så hoppa hon upp på min rygg, jag åkte halvvägs till atorp med henne på ryggen, fick sjukt ont i fötterna?
När vi kom fram så fick vi vänta ännu mer, morsan kom hem kvart i 7, då blev de direkt in och lägga sig under täcket, sjukt skönt kan jag lova.
Har legat här sen dess, sett semifinalen i Eurovision grejset, de va sämst egentligen?
Har btw inte hittat nycklarna så de blir söka ännu mer imorrn, eller jo farsan hittade cykelnyckeln men CARE, de är ju hemnyckeln jag behöver x(


Drar in en bild sen avslutningen i 9an.
 Borde jag raka skallen igen?
Den andra är några veckor gammal bara!

Kommentarer
Postat av: gissa!

HAHAHHA typiskt ;)

2009-05-13 @ 07:58:53
URL: http://emmlund.blogg.se/
Postat av: dd

ja för satan

2009-05-17 @ 14:55:45
Postat av: jenni

rakat är rätt snyggt på dig ändå :D

fast jag gillar ju hår (på huvudet)

2009-05-18 @ 23:53:25
URL: http://jeennnihjartstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0