Gymtaggen var bättre idag vill jag lova!

Sov hos den där Emma igår, jag bad hon väcka mig vid 8, de gjorde hon, men jag sa att jag snoozar så hon väckte mig 5 över 8, 10 över, 20 över, 25 över och sen halv 9!
Då kände jag att de kanske började vara dags haha.
Åkte inlines till mammas jobb och hämtade hemnyckeln, har intet hittat min än...
Sen åkte jag vidare till skolan, 5 minuter sen var jag. Dålig vana tyvär.
skolan rann på snabbt, hade 2 lektioner sen sluta vi. Drog då hem å la mig i sängen och softa, Måns ringde vid 1 typ.
Gymmet klockan 5 över 2 bestämde vi, jag kom 10 min sent, dålig vana som sagt.
De blev följande:
*Biceps
*Skulderblad
*Axlar
*Mage


Gick riktigt bra idag, 75 min hårt gym. Och efter de drog jag in på stan och kollade läget, träffade lite trevligt folk men for ändå hem ganska snabbt ;D
käkade biff nudlar, 2 paket sen la jag mig i sängen och har legat här sen dess haha!

Frågan kvarstår, borde jag raka skallen eller inte haha? Vad är snyggast? :)

Kommentarer
Postat av: jenni

klippa annan frilla och sköra plattången :D

eller raka ; >

2009-05-18 @ 23:51:28
URL: http://jeennnihjartstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

RAKA!!!

2009-05-19 @ 13:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0