Gymmmmmminlägg!

Jag drog ju och gymmade vid 5 tiden ungefär, fick skjuts annars hade jag blivit sen!
haha jag satt i bilen på parkeringen när Måns kom cyklande, sen gick han ner och jag kom 1 minut efter ungefär, han ba, ja nu hade du tur! Du hade en minut till på dig, jag som just hade tänkt lägga mig ner på bänken och sova, en riktig överraskning må jag säga!
Så, det är ganska ovanligt att jag kommer i tid till gymmet :]
Det blev följande:
*Biceps
*Skulderblad


Sen ringde mamma:
Jag: hej?
Mamma: Hej visst är du hemma?

Jag: Nej jag är och gymmar
Mamma: MEN HUR SKA JAG TA MIG IN!
Jag: Jag sa ju att jag skulle gymma?
Mamma: NEJ! DU H AR 5 MINUTER PÅ DIG ATT KOMMA HIT, JAG OCH JUNI STÅR UTANFÖR NU!
Jag: jaja hejdå.
Mamma: SKYNDA DIG NU!

KLICK!

Sen ringde hon några gånger till och skrek, sen fick jag skjuts hem som tur var.

Så de blev slappegymma idag!
Men de känns skönt, är slut i kroppen redan, ligger nu i sängen och gör inte ett skit! Musik, musik och musik.



Min lillasyrra Juni som fyller 3 i augusti :D

Kommentarer
Postat av: mica

och vems bild är de?;)

2009-05-20 @ 08:50:17
URL: http://hejmicas.blogg.se/
Postat av: nathalie

svar: haha nae vi började ju typ bara för någon månad sen:D

2009-05-20 @ 09:12:25
URL: http://nattilou.blogg.se/
Postat av: Daniel

huh får svettångest nu!

2009-05-20 @ 11:49:33
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0