Gårdagen!

Var som vanligt på skolan, det hände typ inte något speciellt om jag ska vara ärlig.
Drog på gymmet med Måns, det blev riktigt långt gym !  Tror vi körde över 1 och en halv timme.
Följande blev de:
*Triceps
*Bröst
*Vingar
*Mage


Vägde mig också igår på gymmet, 90,8 stod vågen på! Riktigt nice, tyngre ska de bli!

Sen drog jag på mig inlinesen och åkte till Emma, hon var ganska trött där i början, hon hade legat och sovit i soffan ;D
Så hon, var lite sur osv men de är förståerligt, de brukar jag också vara när jag nyss har sovit.
Jag gjorde iallafall hamburgare åt oss som hon gillade, och efter de var hon skithappy resten av dagen! :D
När det började närma sig kvällen bestämde vi oss för att dra och festa och de var riktigt trevligt folk där! Kände väll hälften ungefär, och dom jag inte kände var riktigt soft dom också.
Tror vi drog ganska sent, vid 2 eller något? Är inte så säker på tiden men nått sånt, Jompa körde oss hem med sitt nya körkort 4 free! Det är riktigt tomt på  mitt kort så de kändes riktigt bra, han körde till och med en väng förbi statoil så jag kunde köpa PRINGLES!
När vi kom hem till Emma tackade vi för skjutsen, sen däckade Emma i sängen när jag gick och åt haha.
Det var väll allt som hände igår ungefär, toppenfest!
Ska se om de finns några  bilder jag kan lägga in, måste fråga runt lite.

Idag
Vaknade vid 11, lite halvbakis men inte så farligt, gjorde en skrollemacka men massa olika saker på som var okej att äta.
Har sett One Tree Hill idag 2-3 avsnitt, grymt bra är ded nu, helt insane sjukt! HAHA
Emma duschar iaf nu, jag chillar, har inte gjort något mer idag, än!
Pz yao

Kommentarer
Postat av: mica

hahaha en skrollemacka

2009-05-17 @ 01:21:59
URL: http://hejmicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0